3. Студенттердің қозғалысы туралы ақпарат
Оқушылардың орын ауыстыруы объективті себептермен (тұрғылықты жерін ауыстыру, ауданнан, облыстан тысқары жерлерде жүру) орын алады.
Мектеп қызметкері белгіленген ережелерге сәйкес әліпби кітабын, оқушыларды ауыстыру және қабылдау туралы құжаттарды жүргізеді.
Студенттердің жеке істері белгіленген талаптарға сәйкес ресімделеді, жеке істердің нөмірлері әліпбилік кітаптағы сандармен сәйкес келеді. Сынып бойынша тіркеу папкасына қойылады, директордың кабинетінде сақталады. Олардың сақталуы мен тіркелуіне кеңсе қызметкері жауап береді.
|
Классы
|
Сведения о движении детей
|
|
Кол-во детей на начало уч.года
|
Кол-во прибывших в течении уч. года
|
Кол-во выбывших в течение уч.года
|
Кол-во детей на конец уч.года
|
|
1
|
12
|
0
|
1
|
11
|
|
2
|
10
|
0
|
0
|
10
|
|
3
|
10
|
0
|
0
|
10
|
|
4
|
11
|
0
|
0
|
11
|
|
5
|
11
|
0
|
0
|
11
|
|
6
|
18
|
0
|
0
|
18
|
|
7
|
10
|
0
|
0
|
10
|
|
8
|
12
|
0
|
0
|
12
|
|
9
|
11
|
0
|
0
|
11
|
|
10
|
1
|
0
|
0
|
1
|
|
11
|
1
|
0
|
0
|
1
|
4. ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ЖҰМЫС
Оқыту нәтижелеріне бағытталған білім мазмұнының критерийлері:
1. Білім беру ұйымының басшысы бекіткен оқу жұмыс жоспарының, сабақ кестелерінің болуы және бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарының талаптарына сәйкестігі
Мектепте бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің Мемлекеттік білім беру стандарттары мен білім беру стандарттарының талаптарына сәйкес келетін білім беру ұйымының басшысы бекіткен РҰП және сынып кестелері бар.
2023-2024 оқу жылына арналған жұмыс оқу жоспарының қысқаша сипаттамасы
Жалпы білім беретін мектептердің 1-4 сыныптарға арналған жұмыс оқу жоспары мыналарға негізделіп әзірленді:
- «Білім берудің барлық деңгейлерінде білім берудің мемлекеттік жалпы білім беру стандарттарын бекіту туралы» (Қазақстан Республикасы Білім министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы No 348 бұйрығы.
-Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің 2012 жылғы 8 қарашадағы № 500 бұйрығымен бекітілген Бастауыш мектептің үлгілік оқу бағдарламалары (2023 жылғы 18 тамыздағы № 264 өзгертулер мен толықтырулармен)
Жалпы білім беретін мектептердің 5-9 сыныптарға арналған жұмыс оқу жоспары мыналарға негізделіп әзірленді:
- «Білім берудің барлық деңгейлерінде білім берудің мемлекеттік жалпы білім беру стандарттарын бекіту туралы» (Қазақстан Республикасы Білім министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы No 348 бұйрығы.
-Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің 2012 жылғы 8 қарашадағы № 500 бұйрығымен бекітілген Үлгілік оқу жоспарлары (5-9 сыныптар) (2022 жылғы 12 тамыздағы № 365 өзгертулер мен толықтырулармен)
Жалпы білім беретін мектептердің 10-11 сыныптарға арналған жұмыс оқу жоспары мыналар негізінде әзірленген:
- «Білім берудің барлық деңгейлерінде білім берудің мемлекеттік жалпы білім беру стандарттарын бекіту туралы» (Қазақстан Республикасы Білім министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы No 348 бұйрығы.
-Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің 2012 жылғы 8 қарашадағы № 500 бұйрығымен бекітілген Үлгілік оқу жоспарлары (5-9 сыныптар) (2022 жылғы 12 тамыздағы № 365 өзгертулер мен толықтырулармен)
Ескерту
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 31 қазандағы No 604 бұйрығымен бекітілген Барлық деңгейдегі мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартына сәйкес:
- 1-4 сыныптарда «Қауіпсіздік және тіршілік әрекеті функцияларының негіздері» білім беру курсын міндетті түрде оқу қарастырылған. Оқыту курсының мазмұны «Әлемді тану» білім беру пәні аясында жүзеге асырылады: 1-3 сыныптарда жылдық оқу жүктемесі 6 сағат, 4-сыныпта – 10 сағат бастауыш сынып мұғалімдерімен;
- «Жол ережесі» оқу курсының мазмұны 1-4-сыныптарда – 6 сағаттан әр сыныпта сынып жетекшілерімен сынып сағаттары есебінен және сабақтан тыс уақытта жылдық жұмыс жоспарында тақырыбы мен күнін көрсете отырып жүзеге асырылады. сынып жетекшісі; 5-8 сыныптарда сынып жетекшісінің жылдық жұмыс жоспарында тақырыпты және күнін көрсете отырып, сынып сағаттары мен сабақтан тыс уақыт есебінен әр сыныпта 10 сағаттан оқытылады;
- 5-9 сыныптарда «Тіршілік қауіпсіздігінің негіздері» білім беру курсын оқу «Дене шынықтыру» оқу пәні аясында дене шынықтыру пәні мұғалімдерімен жылдық 15 сағаттық оқу жүктемесі бойынша жүзеге асырылады. Тіршілік қауіпсіздігі сабақтары міндетті және сабақ уақытында өткізіледі.
- «Тіршілік қауіпсіздігінің негіздері» оқу курсының мазмұны «Алғашқы әскери-технологиялық дайындық» оқу курсы шеңберінде бастапқы әскери-технологиялық дайындықты ұйымдастырушы-педагогтармен жылдық оқу жүктемесі 12 сағатты құрайтын оқу курсы аясында жүзеге асырылады. Тіршілік қауіпсіздігі сабақтары міндетті және сабақ уақытында өткізіледі.
«2023-2024 оқу жылында Қазақстан Республикасының орта білім беру ұйымдарындағы оқу-тәрбие үдерісінің ерекшеліктері туралы» Нұсқаулық-әдістемелік хатына сәйкес: Оқу жылының ұзақтығы 1-сыныптарда 33 оқу аптасы, 34 оқу аптасы. 2-11 (12) сыныптардағы оқу апталары.
Үлгілік оқу жоспарының вариативті компонентінің сағаттарына байланысты «Жаһандық құзыреттер» курсы таңдалды (аптасына 1 сағат):
• 5-сыныпта «Жаһандық құзыреттер» -0,5 сағат
• 6-сыныпта «Жаһандық құзыреттер» -0,5 сағат
• 7-сыныпта «Жаһандық құзыреттер» -0,5 сағат
• 8-сыныпта «Жаһандық құзыреттер» -0,5 сағат
• 9-сыныпта «Жаһандық құзыреттер» 1 сағат
• 10 сыныпта «Жаһандық құзыреттер» -1 сағат
• 11-сыныпта «Жаһандық құзыреттер» -1 сағат
2023-2024 оқу жылында бастауыш білім берудің үлгілік оқу жоспарында:
Орыс тілінде оқытатын 1-сыныптар үшін мынадай өзгерістер енгізілді:
- «Қазақ тілі», «Бастауыш» және «Сауат ашу» пәндері оқытылады;
- «Шетел тілі» пәні алып тасталды
-«Көркем жұмыс» пәні екі пәнге бөлінеді: «Еңбекке баулу» және «Бейнелеу өнері».
орыс тілінде оқытылатын 2-сыныптар үшін:
- «Шетел тілі» пәні алып тасталды
-«Көркем жұмыс» пәні екі пәнге бөлінеді: «Еңбекке баулу» және «Бейнелеу өнері».
Домбырада ойнауды үйренуге мүмкіндік болмаған жағдайда «Музыка» пәнінің Типтік оқу бағдарламасы жүзеге асырылады. Студенттер дайын және ынталы болғандықтан, оқыту тіліне қарамастан, барлық мектептер домбыра тартуға көшуі мүмкін. Домбырада ойнау дағдыларын қалыптастыру оқушылардың эстетикалық және көркемдік мәдениетін дамытуға ықпал етеді. Музыка сабағында домбыра тартуды үйренуді жалғастыру қажет.
2023-2024 оқу жылында 2024 жылдың 1 қаңтарынан бастап 1-сыныпта «Цифрлық сауаттылық» оқу пәні, 2023 жылдың 1-қыркүйегінен бастап 2, 3,4-сыныптарда «Цифрлық сауаттылық» пәнін оқыту енгізіледі. «Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің кейбір бұйрықтарына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 27 қарашадағы № 496 бұйрығына сәйкес жүзеге асырылады. (03.04.2013 ж. No 115 (188-2қ қосымша) және 26.07.2019 ж. No 334 бұйрығына өзгерістер енгізілді).
Үлгілік оқу жоспарына (Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің 2020 жылғы 21 сәуірдегі № 154 бұйрығы) сәйкес «Алғашқы әскери-технологиялық дайындық» (ӘӘК) пәні бойынша оқу жүктемесінің көлемі:
10-сыныпта – 34 сағат (аптасына 1 сағат), сонымен қатар оқу сабақтарына 30 сағат;
11-сыныпта – 34 сағат (аптасына 1 сағат).
«Білім беру объектілеріне қойылатын санитариялық-эпидемиологиялық талаптар» санитариялық қағидалары Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің 2021 жылғы 5 тамыздағы № 76 бұйрығымен (Қазақстан Республикасының заңнамасында 06.08.2021 ж. № 23890 болып тіркелген) бұйрығымен бекітілген.
2. Жалпы білім беретін пәндер бойынша үлгілік оқу жоспарларына сәйкес жүргізілетін оқу пәндерінің базалық мазмұнын меңгеру
Білім беру пәндерінің базалық мазмұнын меңгеру жалпы білім беретін пәндердің үлгілік оқу жоспарларына сәйкес төмендегідей жүргізілді және жүзеге асырылады.
2023-2024 оқу жылында 1-4-сыныптарда Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірдегі No 115 бұйрығымен бекітілген жалпы білім беретін пәндер, таңдау курстары және таңдау пәндері бойынша үлгілік оқу жоспарларына сәйкес (08.04.2016 ж. No 266 өзгерістер мен толықтырулармен, 10.05.2018 ж. No 199).
5-11 сыныптарда Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірдегі No 115 бұйрығымен бекітілген Жалпы білім беретін пәндер, таңдау курстары және таңдау пәндері бойынша үлгілік оқу жоспарларына сәйкес (өзгертулер мен толықтырулармен 2020 жылғы 27 қарашадағы № 496).
10-сыныпта Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2021 жылғы 20 тамыздағы No 415 бұйрығына қосымшамен бекітілген жалпы білім беретін пәндер бойынша үлгілік оқу жоспарларына сәйкес.
Жалпы білім беретін пәндер бойынша типтік оқу жоспарларының жүзеге асырылуының дәлелі ретінде «Күнделік» ААЖ электрондық журнал жүйесінде ұзақ мерзімді жоспарлардың (ҰЖЖ) болуы табылады.
Мереке күндеріне жататын тақырыптар «Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарындағы оқу процесінің ерекшеліктері туралы» Нұсқаулық-әдістемелік хатқа сәйкес және егер сабақ күні мереке күндеріне сәйкес келсе, ұқсас/ сабақтас тақырыптарды, оқу пәнінің мақсаттарын, оларды сабақта аз сағатта, интеграцияны ескере отырып, көрсетілген күндерге дейін немесе кейін оқу; аралас сабақтардың тақырыптарын «Күнделік» электронды журналына тақырыптың біріктірілетін күнін көрсете отырып, бір жолға енгізіңіз.
3. Оқушылардың танымдық мәселелерін шешуге және субъективті жаңа білімді меңгеруге, ұлттық салт-дәстүрді, мәдениетті зерделеуге және жалпы адамзаттық құндылықтарды сіңіруге бағытталған тәрбие жұмысын жүзеге асыру.
Білім беру ұйымының тәрбие жұмысын жүзеге асыру шарттары. Оқу-тәрбие іс-әрекетінің нәтижелі болуының маңызды шарты мектептің тәрбие жұмысының жұмыс істеуі мен дамуының нормативтік-құқықтық базасының болуы болып табылады. Жаңарту жағдайында мектеп қызметін реттейтін құқықтық құжаттарға мыналар жатады:
1) «Білім туралы» Қазақстан Республикасының Заңы
2) Қазақстан Республикасының Конституциясы
3) «Неке (ерлі-зайыптылық) және отбасы туралы» Қазақстан Республикасының 2011 жылғы 26 желтоқсандағы Кодексі
4) «Қазақстан Республикасындағы баланың құқықтары туралы» Қазақстан Республикасының 2002 жылғы 8 тамыздағы Заңы.
5) «Балалардың құқықтарын және олардың денсаулығы мен дамуына зиян келтіретін ақпаратты қорғау туралы» Қазақстан Республикасының 2018 жылғы 2 шілдедегі № 169-VI Заңы.
6) Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2019 жылғы 27 желтоқсандағы № 988 қаулысымен бекітілген Қазақстан Республикасының білім мен ғылымды дамытудың 2020–2025 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасы
7) Білім берудің барлық деңгейлерінің мемлекеттік жалпы білім беру стандарттары. Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 31 қазандағы No 604 бұйрығы.
8) Нұсқаулық-әдістемелік хат
9) Қазақстан Республикасының Еңбек кодексі
10) Қазақстан Республикасының Азаматтық кодексі
11) Санитарлық-эпидемиологиялық нормалар.
12) БҰҰ-ның Бала құқықтары туралы конвенциясы
Білім беру мәселесі: «Бәсекеге қабілетті тұлғаны дамытуға қолайлы білім беру ортасын құру».
Мақсаты: Қазақстан Республикасының азаматы және патриоты, кәсіби, зияткерлік және әлеуметтік шығармашылыққа қабілетті оқушы тұлғасын қалыптастыру, дамыту, өзін-өзі жүзеге асыру және әлеуметтендіру үшін мектепте оңтайлы жағдай жасау.
Тапсырмалар:
• Еркін, тәні сау, рухани бай, өнегелі тұлға қалыптастыру.
• Азаматтыққа, отансүйгіштікке, парасаттылыққа, адам құқықтары мен бостандықтарын, мемлекеттік рәміздерді, ұлттық салт-дәстүрлерді құрметтеуге тәрбиелеу.
• Гуманистік дүниетанымды, әлеуметтік, табиғи және мәдени ортадағы өз қызметінің нәтижелері үшін өзіне және қоғамға, болашақ ұрпаққа жауапкершілікті қалыптастыру.
• Балалардың мемлекеттік және басқа тілдерді меңгеру, Қазақстан халықтарының салт-дәстүрлері мен мәдениетін үйрену және қабылдау арқылы әлемдік және ұлттық мәдениетті меңгеруіне жағдай жасау.
• Жеке тұлғаның одан әрі дамуы мен өзін-өзі жүзеге асыруына және әлеуметтенуіне ықпал ететін балалардың танымдық қызығушылықтарын, олардың шығармашылық қабілеттерін, жалпы білім беру дағдыларын, өзін-өзі тану және өзін-өзі тәрбиелеу дағдыларын дамыту.
• Қазіргі қоғамда өмір сүруге және тиімді әлеуметтік қызметке қажетті тұлғалық және кәсіби маңызды қасиеттерді қалыптастыру, тұлғаның үздіксіз өзін-өзі жетілдіру қажеттілігін дамыту.
• Қазақстандық қоғамда қалыптасқан тұрақты дәстүрлерге негізделген этникалық және діни толеранттылықты тәрбиелеу;
• Балаларда Қазақстанға сырттан еніп келе жатқан діни экстремизм мен радикализмнің әртүрлі көріністеріне қарсы тұру дағдыларын дамыту.
• Отбасындағы тәрбие жүйесін жаңғырту және отбасын мектептің тәрбие жүйесіне қосу үшін жағдай жасау.
•Отбасылық тәрбие жүйесін жаңғырту және отбасын мектептің тәрбие ортасына қосу
•Мектептегі өзін-өзі басқаруды және дебат клубының жұмысын дамыту,
•Оқушылардың және мұғалімдердің функционалдық оқу сауаттылығын дамыту мақсатында «Оқу мектебі» республикалық жобасын жүзеге асыру, бұл мақсатта оқу үдерісіне күнделікті 20 минуттық көркем әдебиетті оқуды енгізу.
ҚМУ тәрбие жұмысы «ОШ с. Мерейтойлық» бағдарламасы бекітілген мектепішілік жоспар негізінде жүзеге асырылады.
HSC іске асыру көрсеткіштері:
1) Объективтілік – әзірленген көрсеткіштер мен критерийлер көрсетілген нормативтік құжаттама негізінде педагогтардың қызметін тексеру;
2) Тиімділік – оқу-тәрбие процесінің барлық қатысушыларының іс-әрекетінде оң өзгерістердің болуы (МО сынып жетекшілері, әлеуметтік педагог, кеңесші, психолог, кітапханашы, пән мұғалімдері және т.б.) бақылау барысында анықталған кемшіліктерді жою.
Мектептің оқу-тәрбие үрдісі жоспарының бөлімдері төмендегідей берілген:
1.Жан-жақты білім беру.
Мақсаты: Юбилейный ауылында тұратын 6-18 жас аралығындағы балаларды біліммен 100% қамтуды қамтамасыз ету.
|
Общая численность детей
|
Охвачено обучением
|
%
|
Не посещают школу
|
|
131
|
106
|
100
|
0
|
2. Оқушылардың білімін бағалау критерийлеріне сәйкес оқушылардың оқу жетістіктерін бағалау және қалыптастырушы және жиынтық бағалау талаптарына сәйкестігі
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2016 жылғы 21 қаңтардағы No 52 бұйрығына сәйкес (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 13137 болып тіркелген) «Ош қ. Юбилейный ауылының мектебі». Осы Білім алушылардың білімін бағалау критерийлері (бұдан әрі – Критерийлер) Қазақстан Республикасының 2007 жылғы 27 шілдедегі Заңының 5-бабының 21-3) тармақшасына сәйкес әзірленген.
Меншік нысандарына және ведомстволық бағыныстылығына қарамастан бастауыш, негізгі және жалпы орта білім беру ұйымдарында білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалауды айқындайтын «Білім туралы».
Қалыптастырушы бағалау – оқушылардың сабақта, үйде білім алуының және дағдыларының дамуының ағымдағы деңгейін анықтайтын, оқыту барысында оқушы мен мұғалімнің арасындағы жедел қарым-қатынасты қамтамасыз ететін, оқушылардың оқу барысында тапсырмаларды қаншалықты дұрыс орындағанын түсінуге мүмкіндік беретін бағалау. жаңа материалды меңгеру және оқу мақсатына жету кезеңі;
Жиынтық бағалау – оқу тоқсанының соңында оқу жоспарының бөлімдерін оқуды аяқтағаннан кейін білім алушылардың білімдері мен дағдыларының даму деңгейін анықтайтын бағалау;
2023-2024 оқу жылында бағалау 2-11 сыныптарда жүргізіледі.
1-сыныпта бағалау жүргізілмейді Қалыптастырушы бағалау (ҚБ), бөлім бойынша жиынтық бағалау (СӨБ) және тоқсандық (СБЖ) «Күнделік» электронды журналдарында көрсетіледі.
2-11 сыныптарда мұғалім Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің 2008 жылғы 18 наурыздағы No 125 «Оқу сабақтарын өткізудің үлгілік ережесін бекіту туралы» бұйрығына сәйкес пәндер бойынша ФЭ, СОР және СӨХ жүргізеді. үлгерімінің тұрақты мониторингі, студенттердің аралық және қорытынды аттестаттауы».
Сабақтың міндетті элементі кері байланыс болуы керек, ол мұғалімнің оқушыны қолдауға және оқу процесін жақсартуға бағытталған әрекеттерін түзетуге мүмкіндік береді. Қалыптастырушы бағалауда мұғалімдер оқушылар санын және кері байланыс жасау жиілігін өз бетінше анықтайды. «Көркем жұмыс», «Музыка», «Дене шынықтыру» оқу пәндері бойынша жиынтық бағалау жүргізілмейді «өтпе» («өтпеген»);
Әр тоқсан үшін SOC диаграммасы құрылып, оқушылар мен ата-аналарға ұсынылады. Оқытушылар бөлімнің, тоқсанның, жартыжылдықтың орындалған оқу материалының мазмұны бойынша оқу жоспарына сәйкес СӨЖ және СӨЖ тапсырмаларын әзірлейді.
Мұғалімдер 2-11 сынып оқушыларына арналған жиынтық жұмыс тапсырмаларын SOP және SOCH тапсырмаларының техникалық сипаттамалары негізінде өз бетінше құрастырады.
Пәндер бойынша жиынтық бағалау ауыспалы компоненттің барлық пәндері бойынша бөлім бойынша жиынтық бағалаудың белгілі бір санын жүргізуді қамтиды. Тіл пәндерінде бөлім бойынша жиынтық бағалау сөйлеу әрекетінің екі түрін біріктіреді (мысалы, тыңдау және сөйлеу, оқу және жазу). SOC тілдік әрекеттердің барлық түрлерін тексеруді қамтиды: тыңдау, сөйлеу, оқу және жазу.
3. Ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушыларды бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарының талаптарына сәйкес оқыту кезінде инклюзивті білім беру талаптарын орындау
«Юбилейная школа» КММ-де ерекше білім беру қажеттіліктері бар студенттерді оқытуда инклюзивті білім беру талаптарының орындалуы Мемлекеттік білім стандартының талаптарына сәйкес ішінара орындалады.
Мектепте ғимаратқа кедергісіз кіруге жағдай жасалған: сырғанауға қарсы жабын, шақыру түймесі, пандус, баспалдақтар мен қабырғалардағы қарама-қарсы белгілер және қолжетімділік белгісі.
2023-2024 оқу жылында APP бар балалар жоқ
4. Тиісті білім беру деңгейінің мемлекеттік жалпы білім беру стандартының талаптарында көзделген білім берудің оқу бағдарламаларын меңгеру және 4 және 9-сынып оқушыларының күтілетін оқу нәтижелерінің жетістіктерін анықтау үшін оқыту нәтижелерін бағалау
2023-2024 оқу жылында «Ош юбилейный училище» КММ 4 және 9-сынып оқушыларының оқу жетістіктерін анықтау бойынша оқу нәтижелерін бағалауға қосылмаған.
8. КЕМШІЛІКТЕР МЕН ЕСКЕРТПЕЛЕР. ОЛАРДЫ ШЕШУ ЖОЛДАРЫ
1. Мұғалімдердің біліктілігін арттыру курстары арқылы педагог-сарапшы, оқытушы-модератор санаттары бар мұғалімдердің үлесін арттыру.
2. Білім сапасын арттыру мақсатында әрбір баланың қолжетімді және сапалы білім алу құқығын жүзеге асыру үшін әрбір мұғалім мен сынып жетекшісінің жауапкершілігін арттыру.
3. Компьютерлік жабдық тез ескіреді және жаңартуды қажет етеді. Сонымен қатар, ақпараттық-коммуникациялық технологиялар да дамып келеді. Бұл өзгерістер мектептің компьютерлік паркін жаңартуды және оны заманауи цифрлық технологиялармен жабдықтауды талап етеді. Осы мәселе бойынша «Есіл ауданының білім бөлімі» мемлекеттік мекемесіне өтініштер берілді.
9. ҚОРЫТЫНДЫЛАР МЕН ҰСЫНЫСТАР
Өзін-өзі бағалау материалдарының қорытынды талдауы 2023-2024 оқу жылындағы барлық бағыттар бойынша мектеп қызметін көрсететін бөлімдерге жинақталған. Мектептің өзін-өзі бағалау жөніндегі сараптау комиссиясы педагогикалық ұжымның оқу-тәрбие, ғылыми-әдістемелік жұмысының тиімділігіне терең талдау жүргізді.
Мектептің сараптау комиссиясы өзін-өзі бағалау материалдарын зерттей келе:
1. Оқу-тәрбие процесі мен әдістемелік жұмыс Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының қызметін реттейтін нормативтік құқықтық актілердің, Мектеп жарғысының, жергілікті актілердің талаптарына сәйкес жүзеге асырылады.
2. Оқу процесі Қазақстан Республикасының Мемлекеттік білім стандартына, «Ақмола облысының білім басқармасының Есіл ауданының білім бөлімі» мемлекеттік мекемесі бекіткен оқу жоспарына сәйкес ұйымдастырылады.
3. Базалық пәндік кабинеттер үшін мультимедиялық кешендер сатып алу және оларды оқу процесінде кеңінен қолдану
4. Кітапхана қорын заманауи оқу-әдістемелік кешендермен, ақпараттық цифрлық ресурстармен толықтыру.
5. Мектептің материалдық-техникалық базасын ұдайы жақсарту
6. . Мектепішілік бақылау қазіргі және болжамды болашақтың талаптарына бағдарланған ең маңызды проблемаларды үнемі көрсетіп отыра отырып, оқу-тәрбие процесінің барлық аспектілерін қамтиды.
7. Мектептің тәрбие жұмысы бәсекеге қабілетті, бейімделе алатын жеке тұлғаны қалыптастыруға бағытталған.
ҚОРЫТЫНДЫ: «Ақмола облысы білім басқармасының Есіл ауданы бойынша білім бөлімінің Юбилейный ауылының жалпы орта білім беретін мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартының талаптарына сәйкес келеді.