Квалификационная категория |
2024- 2025 учебный год |
% |
первая |
1 |
5 |
педагог-эксперт |
1 |
5 |
педагог-модератор |
7 |
37 |
педагог |
10 |
53 |
всего |
19 |
100 |
Мектептегі бірінші санатты педагогтардың, педагог-сарапшылардың үлесі бүгінгі күні Мұғалімдердің жалпы санының 10% -. құрайды. Мектепте педагог - шеберлер мен педагог – зерттеушілер жоқ. Педагог-модераторлар-7 мұғалім, педагогтар-10 мұғалім. Қосымша жұмыс жағдайында жұмыс істейтін педагогтер және олардың оқу жүктемелері туралы мәліметтер: - 2024-2025 оқу жылында мектепте 6 толық емес жұмыс күні жұмыс істеді, олардың оқу жүктемелері:
№ |
ФИО учителя |
предмет |
1-4 кл. |
5-9 кл. |
10-11 кл. |
Образ. |
категория |
1 |
Мушкетов В.В. |
информатика |
- |
5 часа |
4 часа |
высшее |
модератор |
2 |
Шайхыстанова А.С. |
Казахский язык и литература |
- |
- |
4 часа |
высшее |
модератор |
3 |
Байгенжинова Б.К. |
химия |
- |
5 часов |
4 часа |
высшее |
модератор |
4 |
Әутәлек А. |
Художественный труд |
- |
7 часов |
- |
Ср/спец. |
б/к |
5 |
Спиридонова Ж.Т. |
музыка |
- |
4 часа |
- |
высшее |
б/к |
6 |
Төлеуханқызы Г. |
Казахский язык и литература |
4 часа |
4 часа |
- |
Ср/спец. |
эксперт |
2. Тиісті бейін бойынша жоғары педагогикалық білімі бар педагогтер туралы немесе педагогикалық қайта даярлауды растайтын құжат, оның ішінде базалық білімі жоқ педагогтер туралы мәліметтер Білім беру бойынша мұғалімдердің сандық және сапалық құрамы:
Образование |
2024-2025 учебный год |
высшее |
17 |
среднее специальное |
2 |
3.Мемлекеттік білім беру ұйымы басшыларының аттестаттаудан өткендігі туралы мәліметтер үш жылда бір рет Колос Марина Викторовна - мектеп директоры. Білімі: жоғары. Аяқтады: АрПИ оларға.Алтынсарин-2003 жыл, мамандығы биология мұғалімі. Санат-педагог-сарапшы, 2021 жылғы аттестаттау. Педагогикалық өтілі-32 жыл. Директор лауазымындағы әкімшілік өтілі - 13 жыл. Директордың УР бойынша орынбасары лауазымындағы әкімшілік өтілі-2 жыл. "Юбилейное а. ООШ" КММ-де жұмыс істейді: 1999 жылғы 9 қыркүйектен бастап. "Юбилейное а. ООШ" КММ директоры лауазымында жұмыс істейді: 2011 жылғы 11 қазаннан бастап. Жауапты: мектептің оқу-тәрбие қызметіне жалпы басшылық жасау және бақылау; кадрларды орналастыру және іріктеу; директор жанындағы мектептің педагогикалық кеңесі мен кеңестерін ұйымдастыру және қызметі; оқушылардың негізгі қызметі, жеке құрамы, қозғалысы бойынша бұйрықтар шығару; мектептің оқу-тәрбие қызметіне жоба мен талдау жасау; ай мен аптаға жоспарлауды түзету; қызметтің мониторингін жүргізу өз орынбасарларының; Марапаттары: аудандық білім бөлімінің, Есіл ауданы әкімдерінің грамоталары, Көкшетау қаласы білім басқармасының грамоталары, "Нұр-сұлтан қаласы және Ақмола облысы Білім және ғылым қызметкерлерінің Қазақстандық салалық кәсіптік одағын ұйымдастыру" ҚБ грамотасы, "білім беру жүйесіндегі адал еңбегі және кәсіби қызметтегі қол жеткізген нәтижелері үшін", ҚР Білім министрі А. Аймағомбетовтің "Тәуелсіздік" грамотасы Қазақстанның рухани және әлеуметтікдаму жолы жалғасқан табыстары және оның гүлденіне қосқан үлесі үшін", "Ақмола облысы полициясы Дерпатаментінің жеке құрам және өз атымнан сызға полициясы тың қарым – қатынас жасағаны үшін жүректен алғысымды білдіремін",Ақмола облысының білімім баскармасы "білім беру саласын дамытуға қосқан үлесі.Жас ұрпақты оқу және тәрбие ісіндегі табыстары.Кәсіпкерлер.Педагогикалық үздіктері үшін" Мектеп директорының орынбасарлары: Билалова Татьяна Ивановна, Директордың ОӘБ жөніндегі орынбасары Білімі: жоғары. Аяқтаған: Қостанай қ. КСТУ 2010 ж. МНО бакалавры Санат-педагог-модератор, аттестаттау 2023 жыл Педагогикалық өтілі-14,8 жыл. Директордың ОЖЖ жөніндегі орынбасары лауазымындағы әкімшілік өтілі-3,9 жыл "Юбилейное а.ООШ" КММ-де жұмыс істейді: 2014 жылғы 01 қыркүйектен бастап. "Юбилейное а. ООШ" КММ директорының ОВР жөніндегі орынбасары лауазымында жұмыс істейді: 2021 жылғы 1 қыркүйектен бастап. Жауапты: қорытынды емтихандар, сабақ кестесі, факультативтер және кабинеттердің жұмыспен қамту кестесі; ҰБТ; үлгерімі төмен және дарындылармен жұмыс; BilimClass, ҰБДБ; дәптерлер; сабаққа қатысу; сабақ жоспарлары, КТП, сабақтар; үлгерімі мен сапасы бойынша есеп; оқушылардың қозғалысы; ӘБ пәндеріне жетекшілік ету. Марапаттары: "Астана қ. және Ақмола облысы Білім, ғылым және жоғары білім қызметкерлерінің Қазақстандық салалық кәсіптік одағын ұйымдастыру" ҚБ, "білім беру жүйесіндегі адал еңбегі және кәсіптік қызметтегі қол жеткізген нәтижелері үшін" 2023 жыл, "білім беру жүйесіндегі адал еңбегі және кәсіптік қызметтегі қол жеткізген нәтижелері үшін" 2025 жыл, Антипова Светлана Сергеевна директордың ТЖ жөніндегі орынбасары. Білімі: жоғары. Бітірген: Қостанай мемлекеттік университеті. А. Байтұрсынова, Биология бакалавры. Санат: педагог Педагогикалық өтілі-9,9 жыл Директордың ТЖ жөніндегі орынбасары лауазымындағы әкімшілік өтілі-6 жыл "Юбилейное а.ООШ" КММ-де жұмыс істейді: 2022 жылғы 1 қыркүйектен бастап. Пәнді оқытады: биология, жаратылыстану. Жауапты: сыныптан тыс және тәрбие жұмысын жоспарлау; оқушылардың бос уақытын сабақтан тыс жұмыстың келесі түрлері бойынша ұйымдастыру және дамыту: қызығушылық клубтары, жалпы мектептік іс-шаралар, мектептен тыс мекемелермен ынтымақтастық ,мұғалімдерге, сынып жетекшілеріне, оқушы активіне сыныптан тыс жұмысты ұйымдастыру бойынша әдістемелік көмек көрсету; сыныптан тыс және тәрбие жұмысы бойынша озық педагогикалық тәжірибені жүзеге асыру, қорыту және тарату мектептер; клубтардың, кеңестердің жұмысына бақылауды жүзеге асыру; оқушылар бірлестіктерін дамытуға және дамытуға жәрдемдесу; кештер, ертеңгіліктер, дискотекалар, сызғыштар, жиналыстар ұйымдастыру және өткізу; мұғалімдердің ЖҚЕ, ЖҚЕ бойынша бағдарламаны орындауын бақылау; тәрбие жұмысы бойынша есептілікті орындау; қосымша білім беру педагогтерінің жұмысын басқару және бақылау; клубтық және үйірме жұмыстарын ұйымдастыру үшін мұғалімдер мен басшыларды іріктеуді жүзеге асыру; "білім туралы" ҚР Заңын зерделеу бойынша жұмысты бақылауды жүзеге асыру, ҚР Конституциясы, ҚР Қылмыстық Кодексі және сыныптан тыс және тәрбие жұмысының бағдарларын айқындайтын басқа да құжаттар; экологиялық жұмысты жүзеге асыру, СӨС енгізу және тарату бойынша жұмыстар, ЖИТС, жазғы демалыс, адамгершілік-жыныстық тәрбие беру; қиын тәрбиеленушілермен жұмысты ұйымдастыру; кәмелетке толмағандар арасындағы құқық бұзушылықтардың алдын алу бойынша жұмысты ұйымдастыру; құқық қорғау органдарымен байланысты жүзеге асыру; сынып жетекшілерінің жұмысы, ата-аналар комитетінің жұмысы, СӨС, сынып жетекшілерін жоспарлау; сынып сағаттары, мектеп формасы оқушыларды құқықтық оқыту, сынып жетекшілерінің есептері, Әкелер мен Аналар кеңесінің жұмысын ұйымдастыру. Есептік және статистикалық құжаттама: ата-аналармен әлеуметтік әріптестік, құқықтық тәрбие, қыздарды тәрбиелеу бағдарламасы, экологиялық тәрбие, тәрбиенің кешенді бағдарламасы, әскери-патриоттық тәрбие, діни экстремизм, гендерлік саясат, толеранттылық, ата-аналар қоғамының мониторингі; Марапаттар: жоқ 4.Педагогтердің біліктілік санатының деңгейін арттыру/растау туралы мәліметтер кемінде бес жылда бір рет 2024-2025 оқу жылында кезекті аттестаттауға 4 мұғалім өтініш берді: Антипова с.С. - биология мұғалімі, Аменова Л. в. –мектеп психологы, Билалов А. А. - НВ және т. б. мұғалімі, Чиншова Л. в. - тарих және география мұғалімі. Барлық мұғалімдер "педагог-модератор"біліктілік санатын беруге өтініш берді. Бір мұғалім ОЗП-да өту балын жинады (Билалов А. А.).Мұғалімдер комиссияның портфолионы қарауын күтеді. 5.Соңғы бес жылда аудандық және/немесе облыстық конкурстар мен жарыстардың жеңімпаздарын және/немесе республикалық конкурстар мен жарыстардың қатысушылары мен жеңімпаздарын дайындаған педагогтер туралы мәліметтер 2024-2025 оқу жылында мектеп оқушылары түрлі олимпиадалар мен конкурстарға белсенді қатысты. Бұл мәселені талдау мыналарды көрсетті:
Мероприятие |
Результат |
ФИО учителя |
|
Районная олимпиада |
|||
1 |
Олимпиада «Вундеркинд» 1-4 классы |
1 место- Громов Б. |
Ищенко Светлага Владимировна |
2 |
Математическая олимпиада «Алтын сақа» |
1 место- Кушель Д. |
Киселева Ольга Михайловна |
3 |
Математическая олимпиада «Алтын сақа» |
1 место- Билалова К. |
Байдалина Куралай Дануовна |
4 |
Олимпиада для учащихся 9-11 классов |
2 место- Тарасенко К. (биология) |
Колос Марина Викторовна |
5 |
Конкурс «Шабыт 2025» Авангард моды» |
3 место – Дранов А., Шаймухаметова К., Билалова А., Гулько М. |
Богунова Нина Юрьевна |
Олимпиада «Вундеркинд» 1-4 классы |
3 место – Громова Т. |
Фофанкова Светлана Александровна |
|
7 |
Олимпиада «Вундеркинд» 1-4 классы |
3 место – Билалов Д. |
Акопян Елена Юрьевна |
8 |
«Математический турнир» для 2 классов |
1 место- Билалов Д. |
Акопян Елена Юрьевна |
9 |
Олимпиада для учащихся 5-6 классов |
2 место-Ибрагимова А. (естествознание) |
Антипова Светлана Сергеевна |
10 |
Олимпиада для учащихся 5-6 классов |
2 место- Бобловская Д. (естествознание) |
Антипова Светлана Сергеевна |
11 |
Соревнование по легкой атлетике |
1 место- Старченко Д. |
Амантай Бакытжан |
12 |
Предметная олимпиада по русскому языку |
1 место- Дранова В. |
Андрющенко Татьяна Федоровна |
13 |
Предметная олимпиада по русскому языку |
2 место- Цыбулина А. |
Андрющенко Татьяна Федоровна |
14 |
Предметная олимпиада по русскому языку |
3 место- Малая П. |
Андрющенко Татьяна Федоровна |
15 |
Предметная олимпиада по английскому языку |
3 место – Громов Т. |
Дорохова Наталья Эдкаровна |
16 |
Дебатный турнир |
Ибрагимова С, Плешка Р, Хусаинова А – 1 место; Гулько М, Ибрагимова С, Хусаинова А – 3 место. |
Пленчев Дмитрий Дмитриевич |
17 |
Танцевальный конкурс «Променад-шоу» |
«Грант-при» |
Богунова Нина Юрьевна |
18 |
Конкурс художников "Бояулар құпиясы" |
2 место- Тарасенко К. |
Антипова Светлана Сергеевна |
19 |
Конкурс «Новогодняя игрушка» |
2 место-Мухаметова А. |
Акопян Елена Юрьевна |
20 |
Конкурс видеороликов "Мир без жестокости и насилия " |
3 место- ученики 5 и 6 классов |
Богунова Нина Юрьевна |
21 |
Конкурс инсценированной песни "Жастар даусы» |
3 место-Дранова В. |
Антипова Светлана Сергеевна |
22 |
Шведская эстафета лёгкая атлетика |
3 место- Тагиров А. Заливин А., Цыбулина А., Скащенко К. |
Амантай Бакытжан |
23 |
Конкурс научных проектов «Зерде» |
3 место- Кушель Д. |
Аменова Людмила Владимировна |
24 |
Конкурс командный «Лучший школьный парламент» |
3 место |
Богунова Нина Юрьевна |
25 |
Конкурс «Мы открываем мир профессий» |
2 место – Кушель Д. |
Богунова Нина Юрьевна |
26 |
Конкурс эссе «Честный гражданин» |
1 место -Кушель Д. 1 место- Цыбулина А.
|
Богунова Нина Юрьевна |
27 |
Конкурс декоративно-прикладного искусства «Алтын Казына 2025» |
2 место- Мосейчук Э. |
Богунова Нина Юрьевна |
Областной уровень |
|||
1 |
Предметная олимпиада по русскому языку |
Сертификат - Дранова В. |
Андрющенко Татьяна Федоровна |
Республиканский уровень |
|||
1 |
«Кенгуру» (по математике) |
1 место-Садыков К. |
Байдалина Куралай Дануовна |
2 |
«Кенгуру» (по математике) |
1 место-Билалова К. |
Байдалина Куралай Дануовна |
3 |
«Кенгуру» (по математике) |
1 место-Громов Т. |
Байдалина Куралай Дануовна |
4 |
«Кенгуру» (по математике) |
1 место-Старченко А. |
Байдалина Куралай Дануовна |
5 |
Предметная олимпиада по истории «Тарих Ата» |
Билалова К. – 1 место; Бобловская Д. – 1 место; Громов Т. – 1 место; Тюркина Е. – 1 место; Билалова А. – 1 место; Гулько М. – 3 место; Ибрагимова С. – 3 место; Тарасенко К. – 3 место. |
Пленчев Дмитрий Дмитриевич Чиншовая Людмила Викторовна |
6 |
«Ақ бота» (математика) |
1 место – Тюркина А. |
Акопян Елена Юрьевна |
7 |
«Ақ бота» (естествознание) |
1 место – Тюркина А. |
Акопян Елена Юрьевна |
8 |
«Ақ бота» (математика) |
2 место – Малый К. |
Акопян Елена Юрьевна |
9 |
Предметная онлайн олимпиада по предметам гуманитарного цикла «Ақбота» |
Билалова А. – 1 место; Билалова К. – 3 место; Громов Т. – 3 место; Мосейчук Э. – 3 место. |
Андрющенко Т.Ф. Дорохова Н.Э. Манкей Б. Пленчев Д.Д Чиншовая Л.В. |
6.Сведения о повышение квалификации руководящих кадров, педагогов
Сведения о повышении квалификации и переподготовке кадров за 2024-2025 учебный год в соответствии с профилем преподаваемых дисциплин
Учебный год |
Количество учителей, прошедших курсы по предмету |
2024-2025 |
5 |
3. БІЛІМ АЛУШЫЛАР КОНТИНГЕНТІ Білім алушылар контингентінің сандық құрамы: 1.Деңгейлер бойынша, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушылар контингенті туралы мәліметтер Мектепте оқитындар саны 2024-2025 оқу жылының басында–111 оқушы, оның ішінде 59 қыз, оқу жылының соңында – 112 оқушы, оның ішінде қыздар – 60. Жалпы контингенттен бастауыш мектепте 39 оқушы (17 қыз), негізгі мектепте 65 оқушы (40 қыз), орта мектепте 8 оқушы (3 қыз) оқиды. Қадамдар бойынша оқушылар саны
2024-2025 учебный год |
Начальная школа |
Основная школа |
Старшая школа |
Всего |
|||
Всего детей 1-4классы |
Из них детей с ООП |
Всего детей 5-9классы |
Из них детей с ООП |
Всего детей 10-11классы |
Из них детей с ООП |
1-11классы |
|
На начало учебного года |
39 |
0 |
64 |
0 |
8 |
0 |
111 |
из них девочек: |
17 |
0 |
39 |
0 |
3 |
0 |
59 |
На конец учебного года |
39 |
0 |
65 |
0 |
8 |
0 |
112 |
из них девочек: |
17 |
0 |
40 |
0 |
3 |
0 |
60 |
2.Сведения о наполняемости классов
Количество учащихся из года в год увеличивается.
Результативность учебной работы учащихся по школе за 2024-2025 уч.год
№ |
Класс |
Кол-во уч-ся |
Из них девочек |
отличники |
хорошисты |
%качества знаний |
1 |
1 |
8 |
4 |
- |
- |
- |
1 |
2 |
11 |
6 |
5 |
3 |
73 |
2 |
3 |
11 |
4 |
4 |
5 |
82 |
3 |
4 |
9 |
3 |
2 |
6 |
89 |
4 |
Нач.классы |
39 |
17 |
11 |
14 |
81 |
5 |
5 |
11 |
7 |
5 |
2 |
64 |
6 |
6 |
11 |
6 |
3 |
6 |
82 |
7 |
7 |
19 |
13 |
0 |
7 |
37 |
8 |
8 |
11 |
4 |
0 |
5 |
45 |
9 |
9 |
13 |
10 |
0 |
9 |
69 |
10 |
Среднее звено |
65 |
40 |
8 |
29 |
59 |
11 |
10 |
7 |
2 |
0 |
4 |
57 |
12 |
11 |
1 |
1 |
0 |
1 |
100 |
13 |
Старшее звено |
8 |
3 |
0 |
5 |
79 |
14 |
Итого по школе: |
112 |
60 |
19 |
48 |
64,4 |
Классы |
Сведения о движении детей |
|||
Кол-во детей на начало уч.года |
Кол-во прибывших в течении уч. года |
Кол-во выбывших в течение уч.года |
Кол-во детей на конец уч.года |
|
1 |
8 |
0 |
0 |
8 |
2 |
11 |
0 |
0 |
11 |
3 |
11 |
0 |
0 |
11 |
4 |
9 |
0 |
0 |
9 |
5 |
11 |
0 |
0 |
11 |
6 |
11 |
0 |
0 |
11 |
7 |
19 |
0 |
0 |
19 |
8 |
11 |
0 |
0 |
11 |
9 |
12 |
1 |
0 |
13 |
10 |
7 |
0 |
0 |
7 |
11 |
1 |
0 |
0 |
1 |
4. ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ЖҰМЫС Оқыту нәтижелеріне бағдарлана отырып, білім беру мазмұнына критерийлер: 1. Білім беру ұйымының басшысы бекіткен оқу жұмыс жоспарының, сабақ кестелерінің бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарының талаптарына сәйкестігі және болуы Мектепте МЖМБС және бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің МЖМБС талаптарына сәйкес келетін білім беру ұйымының басшысы бекіткен ЖББЖ және сабақ кестелері бар. 2024-2025 оқу жылындағы жұмыс оқу жоспарының қысқаша сипаттамасы 1-4 сыныптардағы жалпы білім беретін мектептердің жұмыс оқу жоспары: - "Білім берудің барлық деңгейлеріндегі мемлекеттік жалпы білім беру стандарттарын бекіту туралы" (ҚР Білім Министрінің 2022 жылғы 03 тамыздағы № 348 бұйрығы - ҚР БҒМ 2012 жылғы 8 қарашадағы №500 бұйрығымен бекітілген Бастауыш сыныптардың үлгілік оқу жоспарлары (18.08.2023 ж. № 264 енгізілген өзгерістермен және толықтырулармен) 5-9 сыныптарға арналған жалпы білім беретін мектептердің жұмыс оқу жоспары: - "Білім берудің барлық деңгейлеріндегі мемлекеттік жалпы білім беру стандарттарын бекіту туралы" (ҚР Білім Министрінің 2022 жылғы 03 тамыздағы № 348 бұйрығы - ҚР БҒМ 2012 жылғы 8 қарашадағы №500 бұйрығымен бекітілген үлгілік оқу жоспарлары (5-9 сыныптар) (2022 ж. 12.08. № 365 енгізілген өзгерістермен және толықтырулармен) 10-11 сыныптарға арналған жалпы білім беретін мектептердің жұмыс оқу жоспары: - "Білім берудің барлық деңгейлеріндегі мемлекеттік жалпы білім беру стандарттарын бекіту туралы" (ҚР Білім Министрінің 2022 жылғы 03 тамыздағы № 348 бұйрығы - ҚР БҒМ 2012 жылғы 8 қарашадағы №500 бұйрығымен бекітілген үлгілік оқу жоспарлары (5-9 сыныптар) (2022 ж. 12.08. № 365 енгізілген өзгерістермен және толықтырулармен) Ескерту Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 31 қазандағы №604 бұйрығымен бекітілген барлық деңгейдегі мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартына сәйкес: - 1-4 сыныптарда "қауіпсіздік және тіршілік негіздері"оқу курсын міндетті түрде оқу қамтамасыз етіледі. Оқу курсының мазмұны "әлем танымы" оқу пәні аясында жүзеге асырылады: 1-3 сыныптарда жылдық оқу жүктемесі 6 сағат, 4 сыныпта-10 сағат бастауыш сынып мұғалімдері; - "жол қозғалысы Ережелері" оқу курсының мазмұнын 1-4 сыныптарда –сынып жетекшілері әр сыныпта 6 сағаттан сынып сағаттары есебінен және сыныптан тыс уақытта сынып жетекшісінің жылдық жұмыс жоспарында тақырыбы мен күнін көрсете отырып жүзеге асырады; 5-8 сыныптарда әр сыныпта 10 сағаттан сынып сағаттары есебінен және сабақтан тыс уақытта жүргізіледі сынып жетекшісінің жылдық жұмыс жоспарында тақырыбы мен күнін көрсете отырып; - 5-9 сыныптарда "тіршілік қауіпсіздігі негіздері" оқу курсын оқу дене шынықтыру мұғалімдерінің жылдық оқу жүктемесі 15 сағат болатын "дене шынықтыру" оқу пәні шеңберінде жүзеге асырылады. Тіршілік қауіпсіздігі негіздері бойынша сабақтар міндетті болып табылады және оқу уақытында өткізіледі. - "тіршілік қауіпсіздігі негіздері"оқу курсының мазмұны "Бастапқы әскери және технологиялық дайындық" оқу курсы шеңберінде іске асырылады, жылдық оқу жүктемесі 12 сағат, алғашқы әскери және технологиялық дайындықты ұйымдастырушы оқытушылар. Тіршілік қауіпсіздігі негіздері бойынша сабақтар міндетті болып табылады және оқу уақытында өткізіледі. "2024-2025 оқу жылындағы Қазақстан Республикасының орта білім беру ұйымдарындағы оқу-тәрбие процесінің ерекшеліктері туралы: оқу жылының ұзақтығы 1-сыныптарда 33 оқу аптасын, 2-11 (12)-сыныптарда 34 оқу аптасын құрайды. Үлгілік оқу жоспарларының вариативтік компоненті сағаттарының есебінен "жаһандық құзыреттер" курсы (аптасына 1 сағат)таңдалды: * "жаһандық құзыреттілік" 5-сыныбында -0,5 сағат * "жаһандық құзыреттілік" 6-сыныбында -0,5 сағат * "жаһандық құзыреттілік" 7-сыныбында -0,5 сағат * 8-сыныпта "жаһандық құзыреттіліктер" -0,5 сағат * "жаһандық құзыреттілік" 9-сыныпта 1 сағат * "жаһандық құзыреттілік" 10-сыныбында -1 сағат * 11-сыныпта "жаһандық құзыреттіліктер" -1 сағат 2.Жалпы білім беретін пәндер бойынша үлгілік оқу бағдарламаларына сәйкес жүзеге асырылатын оқу пәндерінің базалық мазмұнын игеру Оқу пәндерінің базалық мазмұнын игеру жалпы білім беретін пәндер бойынша үлгілік оқу бағдарламаларына сәйкес мынадай түрде жүзеге асырылды және жүзеге асырылады. 2024-2025 оқу жылында Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірдегі № 115 бұйрығымен (2016 жылғы 08 сәуірдегі № 266, 2018 жылғы 10 мамырдағы № 199 енгізілген өзгерістермен және толықтырулармен)бекітілген жалпы білім беретін пәндер, таңдау және факультативтер бойынша үлгілік оқу бағдарламаларына сәйкес 1-4 сыныптарда. 5-11 сыныптарда Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірдегі №115 бұйрығымен бекітілген жалпы білім беретін пәндер, таңдау және факультативтер бойынша курстар бойынша үлгілік оқу бағдарламаларына сәйкес (2020 жылғы 27 қарашадағы№496 өзгерістер мен толықтырулармен). Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2021 жылғы 20 тамыздағы № 415 бұйрығына қосымшамен бекітілген жалпы білім беретін пәндер бойынша үлгілік оқу бағдарламаларына сәйкес 10-сыныптарда. Жалпы білім беретін пәндер бойынша үлгілік оқу бағдарламаларының орындалуының дәлелі "BilimClass"электрондық журналдар жүйесінде ұзақ мерзімді жоспарлардың (КТП) болуы болып табылады. "Қазақстан Республикасының Білім беру ұйымдарындағы оқу процесінің ерекшеліктері туралы" нұсқаулық-әдістемелік хатқа сәйкес және сабақ өткізілетін күн мереке күндерімен сәйкес келген жағдайда, оларды сабақта аз сағат ішінде оқи отырып, оқу пәні бойынша жақын/туыстық тақырыптармен, мақсаттармен біріктіру (құрастыру) немесе көрсетілген күндерден кейін, интеграцияны ескере отырып. 3.Білім алушылардың субъективті жаңа білімді меңгеруі мен Таным мәселелерін шешуге, ұлттық дәстүрлерді, мәдениетті зерделеуге және жалпыадамзаттық құндылықтарды сіңіруге бағытталған тәрбие жұмысын іске асыру Білім беру ұйымының тәрбие жұмысын жүзеге асыру шарттары. Тиімді тәрбие қызметінің маңызды шарты мектептің тәрбие жұмысының жұмыс істеуі мен дамуының нормативтік-құқықтық базасының болуы болып табылады. Модернизация жағдайында мектептің қызметін реттейтін нормативтік-құқықтық құжаттарға мыналар жатады: 1) "Білім туралы"ҚР Заңы 2) Қазақстан Республикасының Конституциясы 3)2011 жылғы 26 желтоқсандағы "Неке (ерлі-зайыптылық) және отбасы туралы" ҚР Кодексі 4) "Қазақстан Республикасындағы Бала құқықтары туралы" 2002 жылғы 8 тамыздағы ҚР Заңы 5) 2018 жылғы 2 шілдедегі№169-VI "балалардың құқықтары мен олардың денсаулығы мен дамуына зиян келтіретін ақпаратты қорғау туралы" ҚР Заңы 6) Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2019 жылғы 27 желтоқсандағы№988 қаулысымен бекітілген Қазақстан Республикасының Білім және ғылымды дамытудың 2020-2025 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасы 7) білім берудің барлық деңгейлеріндегі Мемлекеттік жалпы білім беру стандарттары. Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 31 қазандағы № 604 бұйрығы 8) нұсқаулық–әдістемелік хат 9) ҚР Еңбек кодексі 10) ҚР Азаматтық Кодексі 11) санитариялық-эпидемиологиялық нормативтер. 12) БҰҰ-ның Бала құқықтары туралы Конвенциясы Тәрбие мәселесі:"бәсекеге қабілетті тұлғаның дамуына ықпал ететін білім беру ортасын құру". Мақсаты: мектепте оқушының кәсіби, зияткерлік және әлеуметтік шығармашылыққа қабілетті Қазақстан Республикасының азаматы және патриоты ретінде тұлғасын қалыптастыру, дамыту, өзін-өзі жүзеге асыру және әлеуметтендіру үшін оңтайлы жағдайлар жасау. Тапсырмалар: * Еркін, физикалық сау, рухани бай, адамгершілік тұлғаны қалыптастыру. * Азаматтыққа, патриотизмге, интеллектуалдылыққа, адамның құқықтары мен бостандықтарын, мемлекеттік рәміздерді, ұлттық дәстүрлерді құрметтеуге тәрбиелеу. * Әлеуметтік, табиғи және мәдени ортадағы өз қызметінің нәтижелері үшін гуманистік дүниетанымды, өзіне және қоғамға, болашақ ұрпаққа жауапкершілікті қалыптастыру. * Мемлекеттік және басқа тілдерді меңгеру, Қазақстан халықтарының дәстүрлері мен мәдениетін зерделеу және қабылдау арқылы балалардың әлемдік және ұлттық мәдениетті игеруіне жағдай жасау. * Балалардың танымдық қызығушылықтарын, олардың шығармашылық қабілеттерін, жалпы білім беру дағдыларын, өзін-өзі тану және өзін-өзі тәрбиелеу дағдыларын дамыту, тұлғаның одан әрі дамуы мен өзін-өзі жүзеге асыруы мен әлеуметтенуіне ықпал етеді. * Қазіргі қоғамда өмір сүруге және тиімді әлеуметтік қызметке қажетті жеке және кәсіби маңызды қасиеттерді қалыптастыру, үздіксіз жеке өзін-өзі жетілдіру қажеттілігін дамыту. * Қазақстандық қоғамда қалыптасқан тұрақты дәстүрлер негізінде этникалық және діни төзімділікке тәрбиелеу; * Балаларда Қазақстанға сырттан енетін осы діни экстремизм мен радикализмнің әртүрлі түрлеріне қарсы тұру дағдыларын қалыптастыру. * Отбасылық тәрбие жүйесін жандандыру және отбасын мектептің тәрбие жүйесіне қосу үшін жағдай жасау. * Отбасылық тәрбие жүйесін жандандыру және отбасын мектептің білім беру ортасына қосу * Мектептегі өзін-өзі басқаруды және пікірсайыс клубының жұмысын дамыту, * Оқушылар мен мұғалімдердің функционалдық оқу сауаттылығын дамыту мақсатында "оқу мектебі" республикалық жобасын іске асыру, ол үшін оқу процесіне күнделікті 20 минуттық көркем әдебиетті оқуды енгізу қажет. "Юбилейное ауылы ОМ" КММ тәрбие жұмысы бекітілген мектепішілік жоспар негізінде жүзеге асырылады. ҚБШ іске асыру көрсеткіштері: 1) объективтілік-әзірленген көрсеткіштер мен өлшемшарттарды көрсете отырып, нормативтік құжаттама негізінде педагогтердің қызметін тексеру;
Общая численность детей |
Охвачено обучением |
% |
Не посещают школу |
112 |
112 |
100 |
0 |
2.Инновациялық педагогикалық қызметті ұйымдастыру, біліктілікті арттыру, аттестаттау, әдістемелік жұмыс. Мақсаты: оқушылардың жеке басын дамыту және өзін-өзі дамыту мақсаттарын іске асыру, функционалдық сауаттылықты қалыптастыру, Қазақстан Республикасының білім беруді жаңғырту жағдайында білім беру процесін жетілдіру шарты ретінде мектеп мұғалімдерінің кәсіби құзыреттілігін арттыру үшін жағдайларды қамтамасыз ету.
|
За 2024-2025 уч.год
|
% Пед коллектива прошедших курсы повышения квалификации для обеспечения успешного усвоения всех уровней образования учащимися школы |
42%
|
3.Тәрбие жұмысы жүйесін құруға бағытталған педагогикалық ұжымның қызметі. Мақсаты: оқушыларды қоғамдағы өмірге бейімдеу, кәсіби білім беру бағдарламаларын саналы түрде таңдау және одан әрі игеру үшін негіз құру, азаматтыққа, еңбекқорлыққа, адам құқықтары мен бостандықтарын құрметтеуге, қоршаған табиғатқа, Отанға, отбасына деген сүйіспеншілікке тәрбиелеу, СӨС қалыптастыру, жоғары рухани-адамгершілік мәдениет пен этносаралық қарым-қатынас мәдениетін, жеке тұлғаның өзін-өзі анықтауы мен өзін-өзі жүзеге асыруын сіңіру.
|
За 2024-2025 уч.год
|
% проведенных мероприятии для адаптации учащихся к жизни в обществе, создание основы для осознанного выбора и последующего освоения профессиональных образовательных программ, воспитание гражданственности, трудолюбия, уважения к правам и свободам человека, любви к окружающей природе, Родине, семье, формирование ЗОЖ, привитие высокой духовно-нравственной культуры и культуры межэтнического общения, Самоопределения и самореализации личности |
100% |
4. Оқу-тәрбие процесін әлеуметтік-психологиялық және инклюзивті сүйемелдеу. Мақсаты: оқу-тәрбие процесін әлеуметтік-психологиялық қолдаудың тиімді жүйесін ұйымдастыру.
|
За 2024-2025 уч.год |
% Организация системы социально-психологического сопровождения учебно-воспитательного процесса |
100% |
1. Мектепішілік басқару және бақылау жүйесі. Мақсаты: белгіленген стандарттар мен критерийлерге сәйкес мектепте педагогикалық процесті және педагогикалық қызметті басқарудың тиімділігін қамтамасыз ету үшін жағдай жасау. Мектепте бүкіл оқу жылы ішінде белгіленген стандарттар мен критерийлерге сәйкес мектептегі педагогикалық процесс пен педагогикалық қызметті басқарудың тиімділігін қамтамасыз ету үшін жағдайлар жасалған. Оқу-тәрбие үдерісінің жоспарында бағыттар бойынша жеке жұмыс жоспарлары, педагогикалық кеңестердің, директор жанындағы кеңестердің, мектептің әдістемелік кеңестерінің тақырыптары ұсынылған. Мектептің жұмыс жоспарларының барлық түрлері, сондай-ақ мектеп бойынша шығарылған Бұйрықтар, тексеру қорытындылары бойынша анықтамалар мұғалімдерге жеткізіледі. Мектеп жұмысының циклограммасы келесідей: 1. Әр айдың соңында директордың жанынан Кеңес өткізіледі, онда өткен айдағы мектеп қызметіне толық талдау жасалады. 2. Педагогикалық және әдістемелік кеңестердің отырыстары демалыс уақытында өткізіледі. 3. Сынып сағаттары дүйсенбіде өтеді. 4. Мектеп директорының мұғалімдермен жұмыс кездесулері әр дүйсенбіде өткізіледі. 5. Құқық бұзушылықтың алдын алу бойынша мектеп Кеңесінің отырыстары айына 1 рет, алдын ала белгіленген сыныптармен өткізіледі. 6. Ата-аналармен бірлескен жұмыс жоспарына сәйкес ата-аналар жиналысы өткізіледі. 7. Қамқоршылық кеңестің отырыстары тоқсанына 1 рет өткізіледі. 2024-2025 оқу жылына арналған өлшенетін көрсеткіштердің динамикасы. Сынып жетекшілерінің білімі 2024-2025 оқу жылында өткен жылдармен салыстырғанда оқушылар санының артуы байқалады. "Юбилейное а.ООШ" КММ Сынып–жиынтықтарының саны 12 сынып-жиынтықты құрады (мектепалды даярлық сыныбымен). Сынып жетекшілерінің білім коэффициенті өзгеріссіз қалады, өйткені көптеген мұғалімдер ұзақ уақыт жұмыс істейді және біздің мектепте кадрлардың ауысуы жоқ. Жұмыс өтілі. 20 жылдан астам жұмыс өтілі бар сынып жетекшілерінің саны бұрынғы деңгейде қалып отыр - педагогтардың 75% - ы, 10 жылдан 20 жылға дейін-сынып жетекшілерінің жалпы санының 25% - ы. Сынып жетекшілерінің Санаты: бірінші санатқа -5% ие. Педагог-модератордың -75 % - ы бар. Санатсыз-77%.
Педагогический стаж |
2024-2025 Учебный год |
до 3 лет |
1 |
от3 до 10 лет |
3 |
от 10 до 20 лет |
6 |
свыше20лет |
9 |
всего |
19 |
Толық емес отбасылар және көп балалы отбасылардағы балалар саны. Мектепте аз қамтылған отбасылардан шыққан балалар жоқ. Көп балалы отбасыларда тәрбиеленетін балалар-13 (12%) 3 отбасында. Қамқорлықтағы балалар саны -1. Себепсіз мектепке бармайтын балалар жоқ.
классы |
За 2024-2025 уч.год |
Под опекой |
1 |
Из них сироты |
1 |
Малообеспеченных семей |
- |
Многодетных семей |
3 |
Дети проживающие без матери и отца
год |
Дети без матери |
Дети без отца |
2024-2025 г |
0 |
11 |
Дети проживающие с отчимом и мачехой
год |
С мачехой |
С отчимом |
2024-2025 г |
0 |
7 |
Поставленных на учет ОЮП – нет, учащихся, состоящих на внутришкольном учете – нет, состоящих в группе риска – нет, неблагополучных семей – нет, состоящих на учете – нет. Наблюдается положительная динамика по количеству неблагополучных семей.
Учебный год |
ВШУ |
ОЮП |
Группа риска |
Неблагополучные семьи |
2024-2025 |
- |
- |
- |
- |
4. Білім алушылардың рухани-адамгершілік, азаматтық-патриоттық, көркемдік-эстетикалық, еңбек және дене тәрбиесін іске асыруды қамтамасыз ететін сабақтан тыс қызметтің әртүрлі нысандарын ұйымдастыру Мектепте сабақтан тыс жұмыстарды ұйымдастыру білім алушылардың рухани-адамгершілік, азаматтық-патриоттық, көркемдік-эстетикалық, еңбек және дене тәрбиесін іске асыруға бағытталған. 2023-2024 оқу жылдарында рухани-адамгершілік тәрбиені қамтамасыз ететін сабақтан тыс жұмыстардың әртүрлі нысандарын жүзеге асыруды сынып жетекшілері мектеп оқушыларымен сыныптан тыс іс-шаралар, сынып сағаттары, мерекелер ұйымдастыру, мектеп іс-шараларына қатысу арқылы жүргізді. Азаматтық-патриоттық тәрбие, биылғы оқу жылында сынып жетекшілерінің, "Жас Ұлан", "ЖасҚыран", "АдалҰрпақ" клубтарының, оқушылардың өзін-өзі басқару жұмыстарымен жүзеге асырылды. Жыл сайын мектеп Президентін сайлау, пікірталасқа қатысу өткізілді. Көркемдік-эстетикалық тәрбие нұсқаулық-әдістемелік жазудың ұсынымдарына сәйкес жүргізілді. Отандық мәдени жетістіктерді–кітаптар, пьесалар, картиналар, музыкалық шығармаларды зерттеу және насихаттау жүргізілді. Еңбек тәрбиесі түрлі іс-шараларды ұйымдастыру арқылы жүзеге асырылды: қолөнер көрмелері, мектепті көгалдандыру және абаттандыру, игі істер апталығы, еріктілерге көмек. Дене тәрбиесі футбол, волейбол, үстел теннисінен секциялық сабақтар есебінен өткізілді. Сыныптан тыс жұмыстар Барлық сыныптан тыс іс — шаралардың жалпы мақсаты-оқушыларды үйлесімді тәрбиелеу және жан-жақты дамыту. Олар балаларда белгілі бір құндылықтар жүйесін қалыптастыруға және әлемге, олардың жеке басына деген көзқарасты қалыптастыруға көмектеседі; ұлттық және қоғамдық мәдениет пен дәстүрлермен таныстыру. Негізгі оқу үдерісімен салыстырғанда, мұнда білім беру функциясы қалған екеуіне көмекші болып табылады және ең алдымен әлеуметтік дағдыларды оқытуға бағытталған. Тәрбиелік және дамытушылық функциялар-моральдық-адамгершілік мәдениетті, рухани мұраттарды қалыптастыру, әр баланың жеке (интеллектуалды, шығармашылық, психологиялық және эмоционалды) қасиеттерін дамыту. Оқушылардың сабақтан тыс іс-әрекетінің формаларына мыналар жатады: 1. Пәндік және тақырыптық үйірмелер. 2. Оқушылардың ғылыми және жобалық-зерттеу қызметі. 3. Спорт секциялары. Қосымша білім берудің бағыты. Біздің мектептегі қосымша білім беру жүйесі бірінші сынып оқушысынан бастап жоғары сынып оқушыларына дейін әртүрлі жас топтарына қатысуға мүмкіндік береді. Барлық үйірмелердің жұмысы балалардың шығармашылық, танымдық, физикалық қабілеттерін дамытуға ықпал етеді, еңбекқорлықтың, коммуникабельділіктің қызығушылығы мен дамуын қамтамасыз етеді, салауатты өмір салтын (шахмат, теннис, күрес секциялары) жүргізуге ықпал етеді Шығармашылық үйірмелер бірнеше бағытта өткізіледі. Олардың ішінде хореография, бейнелеу өнері, сәндік-қолданбалы шығармашылық, театр, зияткерлік үйірмелер бар. Секциялар мен үйірмелердегі сабақтарда алынған білім білімнің әртүрлі салаларында терең танымдық қызығушылықты қалыптастыруға ықпал етеді, оқушылардың кәсіби бағдарлануына ықпал етеді. Олар 1-сыныптан бастап ұйымдастырылады: сабақтар жоспар бойынша өткізіледі, жоспар мен мазмұнды үйірме жетекшісі анықтайды. Жыл сайын секциялар мен үйірмелерге қатысатын оқушылар саны артып келеді, ең белсенді қатысушылар 1-9 сынып оқушылары болып табылады. Мектепте оқушылардың сабақтан тыс жұмыстарына барлық жағдай жасалған:
№ наименование Организации образования |
Охват кружковой работой за 2024-2025 год |
||
Всего обучающихся |
кол-во кружков |
кол-во в них детей |
|
КГУ «ООШ с. Юбилейное» |
112 |
6 |
112 |
Ата-аналар қоғамы Ата-аналарды педагогикалық қолдау орталығының жұмысы-бұл отбасы мен білім беру мекемелері арасындағы өзара іс-қимылды нығайтуға бағытталған білім беру саласындағы маңызды бағыт. Мектеп бұйрығы негізінде ата-аналарды педагогикалық қолдау орталығы құрылып, өз қызметін жүргізуде. ЦППР педагогтарының құрамы қалыптастырылды. (12 педагог, 10 - сынып жетекшілері, 1-педагог-психолог, 1-әлеуметтік. педагог). ЦППР қызметінің мақсаты: балалардың әл-ауқатын қамтамасыз етуде мемлекеттік орта білім беру ұйымдары мен ата-аналар арасындағы тиімді өзара іс-қимыл үшін жағдайларды қамтамасыз ету. 1) міндеттері: балалардың әл-ауқатын қамтамасыз ету үшін ата-аналардың педагогикалық мәдениетін, психологиялық-педагогикалық және әлеуметтік құзыреттерін дамыту үшін ата-аналарға жүйелі педагогикалық қолдауды ұйымдастыру; 2) білім беру ұйымы мен отбасы арасындағы балаларды тәрбиелеу мен дамытудағы өзара іс-қимылды нығайту; 3) отбасылық тәрбие процесінде балалардың әл-ауқатын қамтамасыз ету бойынша ата-аналардың уәждемесін арттыру. Орталық процессордың қызметі негізгі принциптерге негізделген: * ұлттық мәдениетке, құндылықтар мен дәстүрлерге сүйену * гуманистік бағыт * ата-аналардың ағартушылығын саралау және даралау * қазіргі ғылым мен практиканың жетістіктерін пайдалану Орталықтың қызметі балаларды тәрбиелеу және дамыту мәселелерінде ата-аналардың және балалардың басқа да заңды өкілдерінің құзыреттерін қалыптастыруға бағытталған. Ата-аналар жұртшылығымен жұмысты қамту пайызы ( % )
классы |
2024-2025 уч.год |
1-4 |
100 |
5-9 |
70 |
10-11 |
100 |
Қамқоршылық кеңестің қызметі 2024-2025 оқу жылы кезеңінде Қамқоршылық кеңес оқу-тәрбие процесін ұйымдастыруға белсенді қатысты. "Юбилейное а. ООШ" КММ Қамқоршылық кеңесі жұмысының басым бағыттары: - мектепте балаларды оқыту мен тәрбиелеудің қауіпсіз жағдайларын жасауға жәрдемдесу; -мектептің материалдық-техникалық базасын жетілдіруге, оның үй-жайлары мен аумағын абаттандыруға жәрдемдесу; - мектептің конкурстарын, жарыстарын, бұқаралық іс-шараларын ұйымдастыруға жәрдемдесу. Білім беру мекемесінің жұмыс істеуі мен дамуы мәселелері бойынша Қамқоршылық кеңес өз жұмысында мектеп әкімшілігімен өзара іс-қимыл жасады. КС іс-шараларын қамту пайызы ( % )
классы |
2024-2025 уч.год |
1-11 кл |
100 |
Қауымдастық мүшелігі (пікірсайыс, отрядтар) Мақсаты: қоғамдастық мүшелігін құру презентация, оқушылар мен мұғалімдердің жобалық, шығармашылық жұмыстарын талқылау, пайдалы сілтемелер беру, бірлескен мониторингтер әзірлеу арқылы кез - келген мәселені зерттеу мүмкіндіктерін кеңейту. Мектеп оқушыларын қамту пайызы ( % )
классы |
2024-2025 уч.год |
1-4 |
55 |
5-9 |
70 |
10-11 |
100 |
Өзін-өзі басқару Мақсаты: оқушылардың өзін – өзі басқаруы-оқушылардың азаматтық құқықтары мен мүдделерін қорғауға, мектептің өзекті мәселелерін шешуге қатысуға бағытталған жеке қажеттіліктерін қанағаттандыру. Өзін-өзі басқару принциптері: 1.Теңдік-әркім белгілі бір шешім қабылдаған кезде шешуші дауыс беруге құқылы болуы керек. 2.Сайлау - өкілеттіктер сайлау нәтижесінде алынады. 3.Ашықтық пен жариялылық–өзін-өзі басқару органдарының жұмысы барлық оқушыларға ашық болуы керек. 4.Заңдылық-құқықтық және нормативтік актілерді мүлтіксіз сақтау. 5.Орындылығы-өзін-өзі басқару органдарының қызметі оқушылардың мүдделері мен қажеттіліктерін жүзеге асыруға бағытталуы керек. 6.Адамгершілік-өзін-өзі басқару органдарының әрекеттері адамгершілік принциптеріне негізделуі керек. 7.Көркемөнерпаздар-шығармашылық, белсенділік, оқушылардың дербестігі. 8.Жауапкершілік-атқарылған жұмыс және оның нәтижелері туралы өз сайлаушыларына үнемі есеп беру қажет.
классы |
2024-2025 уч.год |
Всего |
12 |
5-9 классы |
10 |
10-11 классы |
2 |
Кәсіптік бағдар беру жұмысы. Мақсаты: мектептегі кәсіптік бағдар беру жұмысы: - оқу бейінін және болашақ кәсіби қызмет саласын таңдау процесінде оқушыларға кәсіптік бағдар беру; - өз мүмкіндіктеріне, қабілеттеріне сәйкес және еңбек нарығының талаптарын ескере отырып, қызмет саласын таңдау еркіндігі жағдайында оқушылардың кәсіби өзін-өзі анықтауын дамыту. Өткізілген тақырыптық іс-шаралар саны
Классы |
2024-2025 уч.год |
9 |
9 |
11 |
12 |
всего |
21 |
Кәсіптік бағдар беру жұмысының міндеттері: - оқушылардың қалауы, бейімділігі және мүмкіндіктері туралы мәліметтер алу; - мектептің жоғары сатысының қосымша және кәсіптік білім беру мекемелерімен ынтымақтастығының икемді жүйесін әзірлеу.
Трудоустройство |
2024-2025 уч.год |
|
Классы |
9 |
11 |
Всего |
13 |
1 |
10 класс |
9 |
|
Колледж |
4 |
|
ВУЗ |
|
1 |
Армия |
|
|
Гранты |
|
|
Қауымдастықтармен ынтымақтастық: АІІБ (учаскелік) Құқық қорғау органдарымен өзара іс-қимылдың мақсаты әлеуметтік қорғау болып табылады жоғары сынып оқушылары. Мектеп пен ішкі істер органдарының өзара іс-қимылы барысында баланың ішкі әлеуетін іске асыруға ықпал ететін жағдайлар жасау, оның әртүрлі әлеуметтік әсерлерге дербес жауап беру және қоршаған ортаның жағымсыз әсерлеріне қарсы тұру қабілеті, баланың өмірінде туындайтын мәселелерді шешуге барабар және уақтылы көмек көрсету болып табылады. Өткізілген тақырыптық іс-шаралар саны
классы |
За 2024-2025 уч.год |
1-4 |
0 |
5-9 |
4 |
10-11 |
5 |
Юбилейное а. ООШ психологиялық қызметі Мектептің психологиялық қызметі өз қызметін ҚР Білім беру саласындағы негізгі нормативтік-құқықтық актілеріне сәйкес жүзеге асырады. Жұмыстың басым бағыттарын таңдау осы оқу орнының қажеттіліктерімен анықталады. Психологиялық қызметтің мақсаты білім алушылардың психологиялық денсаулығын сақтау, білім беру ұйымдарында қолайлы әлеуметтік-психологиялық ахуал жасау және білім алушылар мен олардың ата-аналарына, педагогикалық құрамға психологиялық қолдау көрсету болып табылады. КС қызметінде шешілетін негізгі міндеттер: 1) білім алушылардың тұлғалық және зияткерлік дамуына, өзін-өзі тәрбиелеу және өзін-өзі дамыту қабілеттеріне жәрдемдесу; 2) білім алушыларға тез дамып келе жатқан ақпараттық қоғам жағдайында оларды табысты әлеуметтендіруде психологиялық көмек көрсету; 3) әрбір білім алушыға оның жеке басын психологиялық-педагогикалық зерттеу негізінде жеке көзқарас; 4) психологиялық диагностика жүргізу және білім алушылардың шығармашылық әлеуетін дамыту; 5) білім алушылардың психологиялық қиындықтары мен проблемаларын шешу, аутодеструктивті мінез-құлықтың профилактикасы бойынша түзету жұмыстарын жүзеге асыру; ата-аналар мен педагогтерге психологиялық мәселелерді шешуде және оқу-тәрбие жұмысының оңтайлы әдістерін таңдауда консультациялық көмек көрсету; 6) педагогтердің психологиялық-педагогикалық құзыреттілігін арттыру. "Юбилейное а. ООШ" КММ-де 2013 жылдан бастап педагог-психолог жұмыс істейді: Аменова Л.В. жоғары білімі бар Психолог, әртүрлі білім беру ұйымдарында жұмыс тәжірибесі бар. Психологиялық қызмет қажетті жағдайлармен қамтамасыз етілген жеке үй-жайда орналасқан психолог кабинетінің базасында жұмыс істейді. Психологтың жұмысы директордың оқу-тәрбие жұмысы жөніндегі орынбасарымен, педагогтармен және медицина қызметкерімен, қорғаншылық және қамқоршылық органдарымен тығыз қарым-қатынаста жүзеге асырылады. Мақсаты: Білім алушылардың психологиялық денсаулығын сақтау, білім беру ұйымдарында қолайлы әлеуметтік-психологиялық ахуал жасау және білім беру процесіне қатысушыларға психологиялық қолдау көрсету. Тапсырмалар: * Білім алушылардың тұлғалық және зияткерлік дамуына жәрдемдесу, өзін-өзі тәрбиелеу және өзін-өзі дамыту қабілетін қалыптастыру; * Білім алушыларға тез дамып келе жатқан ақпараттық қоғам жағдайында оларды табысты әлеуметтендіруде психологиялық көмек көрсету; * Әрбір білім алушыға оның жеке басын психологиялық-педагогикалық зерттеу негізінде жеке көзқарасты қамтамасыз ету; * Оқушылардың психологиялық денсаулығын қорғау; Есепті кезеңде психолог жүргізді: - Н. Лусканованың мектеп мотивациясының деңгейін диагностикалау -1,5,10 сыныптар - Мектептегі дезадаптацияны анықтау бойынша мұғалімдер мен ата-аналарға арналған сауалнама Рахманқұлова Әдістемесі - Климов ДДҰ кәсіптерінің жіктелуін диагностикалау - Кәсіби таңдау себептерін анықтауға арналған сауалнама - ДРК-ға қызығушылықтар мен бейімділіктерді табу диагностикасы. қызметі Голмштоктың "мүдделер картасы" - М. Р. Гинсбургтің "оқу мотивациясын зерттеу"сауалнамасы - Жеке құрылыс схемасы бойынша сауалнама-8-11 - "Мектеп өміріне кіріспе"түзету сабақтары - Әлеуметтік қалыптастыру бойынша Тренинг. дағдылар"орта мектепке жаңадан келген" - Бейімделу бойынша профилактикалық сабақтар - Проф. тренинг - "Мамандық білушілер клубы" - Проф. "Мамандық таңдау сабақтары"тренингі - "Өмірлік қиын жағдайдағы балалар", "жасөспірімнің психологиялық ерекшеліктері", "қиын бала. Ол қандай?». 1 сыныпқа балалардың психологиялық дайындығын тексеру үшін мектеп жасына дейінгі балаларды зерттеу. ҰБТ-ға психологиялық дайындық бойынша 11 сынып оқушыларымен сабақтар. 1,5 сынып оқушыларының бейімделуін түзету. Аутодеструктивті сипатты анықтау мақсатында Шмишектің "мінезді Акцентуациялау"сауалнамасы бойынша 9-сыныптың 11 оқушысына диагноз қойылды. Сауалнама қорытындысы бойынша ұсынымдар, оқушылардың сұранысы бойынша консультациялар берілді. Ата-аналар, сынып жетекшілеріне "Зорлық-зомбылықсыз отбасы" ұсынымдары әзірленіп, жадынама түрінде таратылды. 8-9 сынып оқушыларына коммуникативтік тренингтер өткізілді Психологиялық микроклиматты бағалау мақсатында 10 сыныпта диагностикалық әдістер жиынтығын қолдана отырып диагностикалық тексеру жүргізілді: "Социометрия Дж. Морено " - ұжымның топтық бірлігі коэффициентін анықтау. Осы зерттеудің нәтижелері сынып ұжымдарындағы микроклиматтың табиғаты туралы қорытынды жасауға мүмкіндік береді. Зерттеу 9-10 сыныптарда жүргізілді. Әр сыныпта ұжымның топтық бірлігінің индексі анықталды. Айта кету керек, екеуінде де жоғары деңгейге жақын үйлесімділік деңгейі бар, бұл өте қолайлы микроклимат туралы айтады. Сынып ұжымдарында тұлғааралық қатынастар бойынша тренингтер өткізілді. 7-8 сыныптарда. Нәтижелер мен ұсыныстармен мектеп әкімшілігі, сынып жетекшілері мен педагогтар танысты. Кейбір оқушылармен жеке жұмыс әдістері талқыланды. Бастауыш мектепте мазасыздық деңгейін бақылау үшін балалардың суреттері үнемі өңделеді. Бұл пән мұғалімдерімен тығыз қарым-қатынас арқылы мүмкін болды (Гуд. еңбек). Ата-аналар тобына балалардың интернет-қауіпсіздігін қамтамасыз ету бойынша презентациялар жіберілді. "Тәуекел топтары" банкіне белгіленген кезеңде оқушылардан ешкім кірген жоқ. Мазасыздық пен агрессивтілігі жоғары балалар, сондай-ақ бейімделмеген оқушылар табылған жоқ. Мектепте стендтік жұмыс жолға қойылған, онда орта және аға буында өткізілетін зияткерлік олимпиадалардың нәтижелері көрініс табады. Сондай-ақ, оқушылар арасында "Үздік мұғалім", "Үздік сынып жетекшісі" рейтингін өткізу практикаланады. Стендтегі Материал білім беру процесінің барлық қатысушыларымен жаңартылады. Психологиялық қызмет жас педагогтармен, еңбек өтілі мол педагогтармен жұмыс жүргізеді. Тренингтер, кеңестер, сабақтарға қатысу өткізіледі. Барлық жүргізілген жұмыстар мектепте тұрақты-қалыпты жағдайды сақтауға мүмкіндік береді. Жүргізілген диагностика, сауалнама және тестілеу бойынша психолог мектеп оқушыларымен түзету жұмыстарын жүргізеді. Мектептің психологиялық қызметі әр түрлі журналдарда тіркелген оқушылармен, ата-аналармен, мектеп мұғалімдерімен үнемі кеңестер, әңгімелер өткізеді. Оқушылардың ата-аналары үшін психологтар әр түрлі жастағы топтарға психологиялық-педагогикалық мәселелер бойынша жадынамалар, ұсыныстар дайындайды. Алдағы уақытта оқушылар арасында құқық бұзушылықтың алдын алу бойынша жұмысты жалғастыру жоспарлануда. Балаларды тәрбиелеу және дамыту мәселелерінде ата-аналардың белсенділігін арттыру бойынша ата-аналармен жұмысты жандандыру. Кәмелетке толмағандар арасындағы құқық бұзушылықтардың алдын алу бағытындағы жұмыс:
Название строки
Учебный год |
2024-2025 уч.год |
Количество учащихся |
112 |
Детей из многодетных семей |
12 |
Количество трудных учащихся |
0 |
Детей из малообеспеченных семей |
0 |
Опекаемых детей |
1 |
Дети инвалиды |
0 |
На учете в ИДН, стоят дети, Совершившие правонарушения |
0 |
Жұмыс бағыттары - Мемлекет тарапынан назар аударуды талап ететін балалармен профилактикалық жұмыс; - Ата-аналармен жұмыс - СӨС насихаттау - ББЗ, қаңғыбастық және құқық бұзушылықтар,HOA, экстремизм және терроризмнің алдын алу - Мектеп профилактика кеңесінің жұмысы. - Штабтың кәмелетке толмағандар арасындағы құқық бұзушылықтардың алдын алу жөніндегі жұмысы Қыркүйек айында отбасылардың әртүрлі санаттары бойынша тізімдер жасалды: әлеуметтік қауіпті жағдайдағы, көп балалы, толық емес, қамқоршы, аз қамтылған отбасылар. Мұндай отбасыларда қанша бала тұратыны анықталды. Жыл бойына қажет болған жағдайда тізімдер тексеріліп, түзетілді. Әлеуметтік төлқұжат жасалды с1-11 сыныптар. Мектеп асханасында оқушылардың тамақтануын ұйымдастыру мәселелері шешілді. Ақпараттық парақтары бар денсаулық бұрыштары ресімделді; "мектеп формасы" тақырыптары бойынша стендтер және "қауіпсіз автобус" профилактикалық жұмыстары жүргізілді, денсаулықты сақтау, гигиена, ұқыптылық, тазалық мәселелері талқыланған Денсаулық сақтау бойынша тақырыптық сынып сағаттары өткізілді Ата-аналармен жұмыс түрлерін әртараптандыруға қол жеткізілді Жыл бойы ата-аналар оқушыларды тәрбиелеуде серіктес болды. Жүйеде өткізілді: Ата-аналар жиналыстары, рейдтер және кеңестер; Жеке әңгімелер; Сауалнамалар, сауалнамалар. ББЗ алдын алу, СӨС насихаттау бойынша жұмысты кеңейту мүмкін болды Бүгінгі таңда экстремистік сипаттағы көріністер, ұлтаралық қақтығыстар тіркелген жоқ, кәмелетке толмағандардың бейресми ұйымдары жоқ. 5. Білім алушылардың жеке мүдделері мен қажеттіліктерін ескере отырып, бейіндік оқытуды іске асыру Міндетті оқу пәндерін оқытумен қатар білім алушылардың тереңдетілген және стандартты оқу деңгейлеріндегі бейіндік оқу пәндерін таңдауы көзделген. Бәсекеге қабілетті тұлғаны қалыптастыру бүкіл педагогикалық ұжымның күш-жігерін біріктіруді талап етеді. Міндетті оқу пәндерін оқытумен қатар білім алушылардың тереңдетілген және стандартты оқу деңгейлеріндегі бейіндік оқу пәндерін таңдауы көзделген. Бәсекеге қабілетті тұлғаны қалыптастыру бүкіл педагогикалық ұжымның күш-жігерін біріктіруді талап етеді. Мектепте профильге дейінгі 8-9 сыныптармен жұмыс істеудің тұтас жүйесі құрылды: 1.Болашақ мамандықты одан әрі таңдау үшін оқушылардың қабілеттерін анықтау бойынша психологиялық қызметтің жұмысы. 2.Әр түрлі қызмет салаларында оқушылардың дарындылық дәрежесін анықтау үшін зияткерлік марафондар өткізу. 3.Тестілеудің әртүрлі формалары. 4.Оқушылардың жетістіктерінің "портфолиосын" ұсыну. 5.Кәсіптік бағдар беру тақырыптарында ата-аналар жиналысын өткізу. 6.Бейінді қалыптастыру бойынша шағын педагогикалық кеңестер өткізу 10- 11 сыныптар. 7.Ғылыми қоғамдарға, олимпиадаларға, жобаларға және басқа да зияткерлік жарыстарға қатысу. 8.Біздің ауданның СУЗ-а өкілімен кездесу-Есіл қ. АТК Қарқынды дамып келе жатқан қоғамға жаңа типтегі мамандар қажет. Бейіндік білім беру жүйесі 10-11-сыныптар-мемлекеттік және қоғамдық мүдделерге және жеке тұлғаның мүдделеріне сәйкес келетін, жастық шақтың ерекшеліктеріне және білім беру саласындағы әлемдік үрдістерге сәйкес келетін жоғары сынып оқушыларын оқыту процесін ұйымдастырудың ең тиімді нысаны. Бейіндік оқыту жалпы орта деңгейдегі оқушыларды саралау жүйесі ретінде қарастырылады Мектептегі бейіндік оқыту вариативті компонент есебінен жүзеге асырылды Жеке және топтық сабақтар есебінен элективті курстар енгізілді: математикадан 10-сыныпта "күрделілігі жоғары мысалдар мен есептерді шешу" - 1 сағат. Математика бойынша 11-сыныпта"күрделілігі жоғары математика бойынша есептерді шешу" 6.Білім алушылардың ерекше білім беру қажеттіліктері мен жеке мүмкіндіктерін ескере отырып, оқу процесін ұйымдастыру 2024-2025 оқу жылында ОПП бар балалар жоқ 7.Tup сәйкес жүзеге асырылатын вариативті компонентті таңдау және таңдау курстарын жүзеге асыру Пәндер бойынша факультативтік сабақтар, үйірме сабақтары оқу жоспары мен сабақ кестесіне сәйкес өткізіледі. Сабаққа қатысуды есепке алуды жүргізу журналдары бағдарламалық қамтамасыз етуге және күнтізбелік-тақырыптық жоспарлауға сәйкес уақтылы, сауатты түрде толтырылады. Факультативтік және үйірме сабақтары бағдарламалармен қамтамасыз етілген, журналдардағы тақырыптардың жазбалары бағдарлама тақырыптарына сәйкес келеді. Пәндер бойынша факультативтік сабақтар пәнді тереңдетіп оқуға, оқушылардың логикалық ойлауын дамытуға, жобалар құра білуге, дарынды оқушылармен жұмыс істей білуге, оларды әртүрлі деңгейдегі олимпиадаларға дайындауға, олардың кәсіби жарамдылығын анықтауға, бітіру емтихандарына дайындалу үшін саналы мамандық таңдауды дайындауға, орта буында сабақтар пысықтауға және алған дағдыларын жетілдіруге көмектеседі. үлгерімі төмен оқушылармен жұмысты ұйымдастыру, оқушылардың білім олқылықтарын жою. 2024-2025 оқу жылындағы вариативті компонент. 5-8 сыныптар – 0,5 сағаттан жаһандық құзыреттіліктер. 9 сынып -1 сағат-жаһандық құзыреттілік" 1 сағат бойынша 10-11 сыныптар – жаһандық құзыреттіліктер. Элективті курстар: 11 сынып – 1 сағат математика"күрделілігі жоғары математика бойынша есептерді шешу" 10-сынып-әскери далалық жиындар бойынша 30 сағат. Оқу жұмыс жоспарына сәйкес вариативті компоненттің сабақ кестесі жасалады. 8."Тіршілік қауіпсіздігі негіздері" міндетті оқу курсын оқу Негізгі жалпы білім беру деңгейінде "тіршілік қауіпсіздігі негіздерін" зерделеу мынадай мақсаттарға қол жеткізуге бағытталған: Негізгі жалпы білім берудің мақсаттары: 1. Алынған білімге, іскерлікке және қызмет тәсілдеріне негізделген әлем туралы тұтас идеяны қалыптастыру; 2. Әр түрлі іс-әрекеттерді, таным тәжірибесін және өзін-өзі тануды игеру; 3. Жеке білім беру немесе кәсіби траекторияны саналы түрде таңдауға дайындық. ОБЖ зерттеудің жалпы мақсаттары ықпал етуге арналған: Адамның, қоғамның және мемлекеттің өмірлік маңызды мүдделерін сыртқы және ішкі қауіптерден қорғау деңгейін арттыру (өмірлік маңызды мүдделер-қанағаттандырылуы жеке тұлғаның, қоғамның және мемлекеттің прогрессивті дамуының болуы мен мүмкіндіктерін сенімді қамтамасыз ететін қажеттіліктер жиынтығы); адам факторының жеке адамның, қоғамның және мемлекеттің қауіпсіздігіне теріс әсерін төмендету; терроризмге қарсы мінез-құлықты, психоактивті заттарды, оның ішінде есірткілерді қабылдауға теріс көзқарасты қалыптастыру; оқушылардың әлеуметтік мінез-құлқының алдын алуды қамтамасыз ету. Осы мақсаттарға қол жеткізу келесі оқу міндеттерін шешумен қамтамасыз етіледі: оқушыларда өмір қауіпсіздігі мәдениетінің заманауи деңгейін қалыптастыру; салауатты өмір салтының жеке жүйесін қалыптастыру; терроризмге қарсы мінез-құлыққа тәрбиелеу теріс қатынастарпсихоактивті заттармен асоциалды мінез-құлық. Негізгі мектепте ОБЖ оқытудың жеке нәтижелері: Адамның өмірлік маңызды мүдделерін сыртқы және ішкі қатерлерден қорғауды қамтамасыз ететін жеке, оның ішінде рухани және физикалық қасиеттерді дамыту; салауатты өмір салты нормаларын сақтау, өмір қауіпсіздігі ережелерін саналы түрде орындау қажеттілігін қалыптастыру; Қоршаған табиғи ортаны сақтауға, жеке денсаулыққа жеке және қоғамдық құндылық ретінде жауапкершілікпен қарауға тәрбиелеу. Негізгі мектептегі тіршілік қауіпсіздігі негіздерін оқытудың Мета пәндік нәтижелері: қауіпсіздік туралы Жеке ұғымдарды тұжырымдау дағдыларын меңгеру; қауіпті және төтенше жағдайлардың себептерін талдау; қауіпті және төтенше жағдайлардың салдарын жалпылау және салыстыру; қауіпті жағдайлардың себеп-салдарлық байланыстарын және олардың адам өмірінің қауіпсіздігіне әсерін анықтау; білім алушылардың күнделікті өмірде және түрлі қауіпті және төтенше жағдайларда қауіпсіз мінез-құлық бойынша мақсаттар мен міндеттерді өз бетінше айқындау, қойылған мақсаттарды іске асыру құралдарын таңдау, жеке қауіпсіздікті қамтамасыз етудегі өз қызметінің нәтижелерін бағалау дағдыларын меңгеруі; төтенше жағдайларда күнделікті өмірде жеке қауіпсіздікті қамтамасыз етудің жеке тәсілдерін модельдеу, идеяларды қалыптастыру, ақпаратты қабылдау және өңдеу қабілетін қалыптастыру; әр түрлі көздер мен жаңа ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, тіршілік қауіпсіздігі саласындағы ақпаратты өз бетінше іздеу, талдау және іріктеу тәжірибесін алу; өз ойларын білдіру және әңгімелесушіні тыңдау, оның көзқарасын түсіну, басқа адамның басқа пікірге құқығын тану қабілеттерін дамыту; табиғи, техногендік және әлеуметтік сипаттағы қауіпті және төтенше жағдайларда іс-қимыл тәсілдерін игеру; төтенше жағдайлардың зардаптарын жою кезінде және уақытында әртүрлі әлеуметтік рөлдерді орындау, басқалармен өзара әрекеттесу қабілеттерін қалыптастыру. 2024-2025 оқу жылында "тіршілік қауіпсіздігі негіздері" оқу курсының мазмұны "әлем танымы" оқу курсы шеңберінде 1-4 сыныптарда іске асырылады: жылдық оқу жүктемесі 6 сағаттан 1-3 сыныптарда, 4 сыныптарда-"дене шынықтыру"оқу курсы шеңберінде 5-9 сыныптарда 10 сағат дене шынықтыру мұғалімдерінің жылдық оқу жүктемесі 15 сағаттан; 10-сыныпта оқу курсы шеңберінде іске асырылады Жылдық жүктемесі 12 сағат, 11-сыныпта–16 сағат болатын" бастапқы әскери және технологиялық дайындық", Бастапқы әскери және технологиялық даярлықты ұйымдастырушы-оқытушы. ӨҚБ бағдарламасы бойынша келесі іс-шаралар өткізілді: 1.Эвакуациялық жаттығулар, командалық-штабтық жаттығулар. 2.Тұсаукесер " өрттің себептері. Күнделікті өмірде өрттің алдын алу" 3.Оқушылармен және мектеп қызметкерлерімен өрт қауіпсіздігі бойынша нұсқаулық өткізілді. 4.Өрт қауіпсіздігі бұрышын жүйелі түрде жаңарту. 5."Өрттің алдын алу және балалардың отпен еркелігі"сынып сағаттары 7.Әлеуметтік педагогпен бірлесіп кәмелетке толмағандар арасында зиянды тәуелділіктің алдын алу бойынша жұмыс жүргізілді. 8."Судағы қауіпсіздік", "мұздағы қауіпсіздік", "қауіпті! Су тасқыны!»